30.10.2015

HIGH FIVE get inspired #1


Przyznaję, w tym roku przegapiłam dzień blogera.Dla tych którzy nie wiedzą o co chodzi 31 sierpnia w ww dzień każdy bloger powinien polecić 5 innych blogów które czyta. Bardzo fajna inicjatywa .Tu odsyłam to zeszłorocznego posta --> KLIK . Stąd pomysł na cykl GIVE ME 5 . Raz na jakiś czas będę wrzucała tu linki do instagramów, tumblerów (czy to w ogóle jest po polsku? ;) ),, blogów,piosenek, książek etc. które śledzę ,od których nie mogę się uwolnić.Dajcie znać czy podoba wam się ten pomysł ,podrzucajcie też linki do tego co was inspiruje ;)


Zaczynam od jesiennej playlisty. Kiedy dookoła jest szaro i ponuro, muzyka jest tym co wprawia mnie w dobry nastrój, czasem odcina mnie od świata. Zakładam słuchawki i zostaję sam na sam ze sobą, swoimi myślami. Czasem odkręcam głośniki na pełną moc (moi rodzice muszą narzekać) i piszę na bloga, przerabiam zdjęcia czy po prostu się uczę. Ale tak ma chyba większość z nas:) Chyba nie znam osoby która nie lubiła by słuchać muzyki. Co prawda każdy lubi słuchać czegoś innego. Uwielbiam ten moment kiedy zupełnie przez przypadek znajdę utwór który (oprócz niesamowitego brzmienia) idealnie pasuje do tego jak się w tym momencie czuję lub poprawia mi humor. Mam nadzieję że ta playlista, jeżeli nie poprawi wam humoru to chociaż przekono was do szukania swoich własnych odkryć muzycznych.
xx
M.



1.

2.

3.

4.

5.

6 komentarzy:

  1. Muzyka to jest nierozłączna część życia większości z nas, ja osobiście nie wyobrażam sobie dnia bez chociaż jednej piosenki. Piosenka Adele w ostatnim czasie wymiata! ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne piosenki! Zakochałam się w piosence Adele - Hello <3
    A co do pomysłu na posty to jest bardzo ciekawy i oryginalny! Co mnie inspiruje? hmm... możesz to zobaczyć w moim ostatnim wpisie lub wejść na mojego tumblra bądź weheartit, do których linki są umieszczone na moim blogu :)
    http://jestemolkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks for sharing this songs, I really love listening to new ones! my favourite at the moment is Hello!

    Check out my blog if you want: www.theglamandglitter.com

    Tamara xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nawet nie wiedziałąm o takowym dniu blogera... :P
    Blog♥klik

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ I OBSERWACJĘ - DZIĘKI TEMU WIEM,ŻE SĄ PO DRUGIEJ STRONIE OSOBY KTÓRE CZYTAJĄ TO CO PISZĘ :)

NIE MUSICIE ZOSTAWIAĆ LINKÓW TO SWOICH BLOGÓW -ZAWSZE SPRAWDZAM KAŻDY PROFIL PRZYPISANY DO KOMENTARZA.

ZAPRASZAM DO OBSEROWANIA :)