27.11.2015

NEW BEGINNING

Mniej więcej rok temu gruntownie zmieniłam wygląd bloga. Wtedy liczyłam ,że coś się zmieni. Że będę częściej pisać a wy częściej odpowiadać. Kilka dni temu uświadomiłam sobie,że strasznie tęsknie za blogowaniem i po miesięcznej przerwie (sic! kolejnej) chciałam coś napisać. Tematów jest strasznie dużo,ale... Wtedy przejrzałam całego bloga, wszystkie posty z ostatnich 2 lat. I mnie trafiło... Z początku miało być to coś w rodzaju portalu modowego. I tego się trzymałam przynajmniej na początku. Z perspektywy czasu widzę ,że to co robiłam przez ostatni roku to jeden wielki misz- masz. Nie umiałam się zdefiniować, na blogu było wszystko od powodów dla których lubię zimę po najnowsze pokazy Chanel.

One year ago I modified layout of my blog. I hoped that it will change something. What? I really didn't know. Perhaps that ,I would write more. Few days ago I realised ,that I had missed writting here (and after a one-month-long break I am back). Firstly  I read all posts. Now I think that last year I was doing here a mess. I was writting about Chanel, latest trends and my favourite things in winter.







Mówią ,ze do wszystkich decyzji trzeba dojrzeć (czy jakoś tak ;) ) to chyba jest ten moment. Na starym blogu nowy początek. Stąd zmiana nazwy ,wyglądu (znowu) - trzeba się rozwijać i mam nadzieje ,że te zmiany ułatwia wam odbiór tego co chcę wam pokazać, czym się inspiruje. Nie ma tez kilku starych postów ,niektóre są zaktualizowane. A jaka będzie nowa stara forma bloga? Będzie więcej zdjęć (nie tylko stylizacji),ale tez posty dotyczące mody, stylu. Jednak nie mam zamiaru zabawiać się w stylistkę piszącą jaka sukienka pasuje do jakiej figury czy który kolor do czego pasuje, nie chcę też ograniczać się do pisania formułki "witajcie mam na sobie to i to" . Chociaż moda, ubrania to powierzchowność, lubimy to co piękne oryginalne. Mam nadzieje że to własnie znajdziecie tutaj na THE BLACK SWEATSHIRT

People say that sometimes you should wait for the right moment. I think it's now - new beginning on old blog. I changed the  layout again and the name of my blog.I want to make more "fashion posts" ( I don't know how to call it). There will be more pictures,more outfits.I will write about everything what inspires me and makes me creative. Of course it will be still a fashion blog ;)But I won't be a person who gives advices how to wear something ot write : "Today I am wearing...". I know that fashion, clothes, architecture, pretty things are still only things. For some people it could be trivial and superficial but I like ( I think that not only me) when something looks nice, unique or inspires me,because that what I see or hear makes me the person who I am. I hope that you will find something will  inspires you here on THE BLACK SWEATSHIRT.

xx
M.

6 komentarzy:

  1. Fantastic post, and the photos are just gorgeous!

    http://www.theaisleofstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. The best advice I can give and have been given is to write and post about what you love. Always.

    Sxx
    www.daringcoco.com

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ I OBSERWACJĘ - DZIĘKI TEMU WIEM,ŻE SĄ PO DRUGIEJ STRONIE OSOBY KTÓRE CZYTAJĄ TO CO PISZĘ :)

NIE MUSICIE ZOSTAWIAĆ LINKÓW TO SWOICH BLOGÓW -ZAWSZE SPRAWDZAM KAŻDY PROFIL PRZYPISANY DO KOMENTARZA.

ZAPRASZAM DO OBSEROWANIA :)