28.12.2015

BACK IN TIME - NOVEMBER




Od ostatniego posta minął równo miesiąc (ten świąteczny się nie liczy). Nie znaczy to,że zapomniałam o blogu. Po prostu listopad i grudzień były bardzo intensywne. Wiele rzeczy zrobiłam, w wielu miejscach byłam - o kilku napiszę w kolejnych postach. Teraz, po świętach mam chwilę by to nadrobić. Mam nadzieję ,że wasze święta były równie udane jak moje (oczywiście nie myślę tu o tych nadprogramowych kilogramach,które zdobyłam ;) ). Dzisiaj powrót do listopada. Pogoda tej jesieni była bardzo udana. Ja na przekór tej barwności praktycznie zawsze ubrana na ciemno.

Last time I was here one month ago. It doesn't mean that I forgott about blog. In November and December I was really busy. I was in few oplaces I done few things - I am going to write about it. Now after Christmas I have enought time to write. I hope that your Christmas were so perfect as mine ( I don't think about this extra kilogramms). Today a small review of November. This year weather was perfect ( you can seeit on the pictures). Autumn was so colourful ♥



xx
M.

7 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia!
    nieustraszonaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O świątecznych kilogramach można powiedzieć tylko jedno... dużo ich. :D Może na ferie uda się coś z nimi zrobić. Pozdrawiam i powodzenia z Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tobie też życzę powodzenia w Nowym Roku. A co do tych kilogramów... Trzeba się za siebie wziąć.

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia. Pozdrawiam i zapraszam na nowy blog.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja ! :)) Pozdrawiam Marta . Zapraszam na http://martasieubiera.pl/

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ I OBSERWACJĘ - DZIĘKI TEMU WIEM,ŻE SĄ PO DRUGIEJ STRONIE OSOBY KTÓRE CZYTAJĄ TO CO PISZĘ :)

NIE MUSICIE ZOSTAWIAĆ LINKÓW TO SWOICH BLOGÓW -ZAWSZE SPRAWDZAM KAŻDY PROFIL PRZYPISANY DO KOMENTARZA.

ZAPRASZAM DO OBSEROWANIA :)