29.02.2016

HIGH FIVE get inspired #2



Od ostatniego posta z inspiracjami minęło już sporo czasu (bo 4 miesiące). Skoro pogoda nie dopisuje i jakiekolwiek spacery kończą się chorobą,bo zima postanowiła wrócić, jest chwila by zagłębić się w odchłań internetu i po prostu się zainspirować :)


1.


2. Serial "Friends".

Nie myślałam,że jakikolwiek serial nie-kryminalny może mi się spodobać. A tu niespodzianka. Nie dość ,że serial ma 10 sezonów (a ja nienawidzę kiedy coś jest niczym "Moda na sukces") to jest sprzed 20 lat. Serial jest lekki i zabawny. Oprócz tego warty uwagi jest też styl głównych bohaterek. Dużo z tego co teraz jest modne miało swój początek właśnie w latach 90. (np : mom jeans)- warto szukać inspiracji u źródła.






 Polka mieszkająca w Londynie. Ma niesamowite wyczucie stylu nieco inna od polskich najbardziej znanych blogerek. Między innymi dzięki niej zaczęłam pisać na blogu. To co najbardziej zasługuje na uwagę to zdjęcia - każda stylizacja jest fotografowana w odpowiednim otoczeniu co daje niesamowity efekt.

5.


A wy czym się inspirujecie? Podsyłajcie linki do tumblerów/ piosenek etc. Dla tych którzy przegapili post z tej serii lub po prostu są ciekawi co chodziło mi po głowie 4 miesiące temu -> HIGH FIVE #1 . Miłego wieczoru tego niezwykłego dnia (w końcu 29 lutego jest raz na 4 lata ).

xx
M.


13 komentarzy:

  1. Cool post! Thanks for sharing.

    stay styled,

    Lindsey

    IG: stay_styled
    BLOG: http://staystyledblog.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię bloga Alice :)
    świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się serial "Friends" :) Podoba mi się Twój blog :)
    Zapraszam na nowy wpis :) http://natalie-forever.blogspot.com/2016/02/katy-perry-mad-potion.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Love this, thanks for sharing! I think your blog is lovely, let me know if you would like to follow each other!

    adelelydia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne inspiracje.
    Na bloga już zaglądam :D
    Ja najczęściej szukam inspiracji na tumblrze, albo w muzyce
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :))
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post będę tu wpadać częściej :) zapraszam http://patssstyle.blogspot.com/2016/03/love-yourself.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Friends są z*jebiści :) ♥ miłego weekendu :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Serial "Przyjaciele" jest super extra!
    Zapraszam też do zajrzenia w moje inspiracje
    supermama-z-klasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O jezu! Imagine Dragons - Shots, kocham tą piosenkę! Należy do jednego z moich ulubionych zespołów. Seriali nie oglądam bo chyba wolę filmy.
    ontheicce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Imagine Dragons <3

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ I OBSERWACJĘ - DZIĘKI TEMU WIEM,ŻE SĄ PO DRUGIEJ STRONIE OSOBY KTÓRE CZYTAJĄ TO CO PISZĘ :)

NIE MUSICIE ZOSTAWIAĆ LINKÓW TO SWOICH BLOGÓW -ZAWSZE SPRAWDZAM KAŻDY PROFIL PRZYPISANY DO KOMENTARZA.

ZAPRASZAM DO OBSEROWANIA :)