24.04.2016

LIVE MUSIC EXPERIENCE


Muzyka to chyba największe światowe hobby - wskazywałyby na to opisy na IG, Ask'u czy nawet w opisach blogów. I choć podejrzewam,że większość z nas nie zagrała nawet jednego utworu na jakimkolwiek instrumencie, a występy wokalne ogranicza jedynie do tych pod prysznicem, to wcale się nie dziwię-  osobiście nie znam nikogo ,kto by nie lubił muzyki. Możemy ją zawsze mieć przy sobie, co ciekawe (choć jednocześnie tak oczywiste) chyba jako jedyna z dziedzin sztuki wzbudza tyle emocji w odbiorcy. Bo przecież każdy z nas ma jakieś piosenki,które kojarzą się nam z danymi osobami,miejscami, wspomnieniami.


Mi muzyka towarzyszyła prawie od zawsze. Jako dzieciak zamiast biegać po osiedlu z innymi, popołudnia spędzałam w szkole muzycznej. I choć nie wyrosłam na nowego Mozarta , nawet miałam chwilę buntu pragnąc porzucić skrzypce i zapomnieć o całej przygodzie, dzisiaj jestem zadowolona ,a nawet dumna z tego, ze czasem mogę być po tej drugiej stronie - na scenie. Jak na swoją muzyczną przeszłość na prawdziwym koncercie byłam bardzo późno - w lutym tego roku na Imagine Dragons. Moment w którym widzę ich wchodzących na scenę. I taka trochę duma,że zespół któremu kibicuję  od wydania ich pierwszej płyty (2012) przyjeżdża do Polski w czasie międzynarodowego tournee ♥ - bezcenne.

Ktoś kiedyś powiedział żeby pieniędzy nie wydawać na rzeczy ,tylko na wspomnienia - miał rację. Więc jeśli zastanawiasz się czy wydać pieniądze na koncert czy na jakąś rzecz -wybierz to pierwsze. Słuchanie muzyki w zbudza emocje. Kiedy jest grana na żywo ,a ty jesteś w tłumie ludzi,którzy tak jak ty znają cały tekst piosenki na pamięć -nie sposób tego opisać ,co czujesz.Ale wiesz,że nigdy tego nie zapomnisz. Okazji to koncertów w tym roku nie brakuje :) Co prawda Coachella za nami,ale polski Open'er czy Orange Warsaw Festival też są na poziomie: Florence + the Machine czy Lana del Rey to niektórzy z wykonawców,których będzie można zobaczyć w Polsce. A Wy na jakich koncertach byliście,albo chcielibyście być?
xx
M.


PS.Przepraszam za jakość zdjęcia ( i że jest tylko jedno),ale na teren obiektu nie można było wnosić bardziej profesjonalnego sprzętu niż telefon.




23 komentarze:

  1. ja uwielbiam chodzic na koncerty. Kiedys, jak bylam mlodsza chodzilam na rozniste jak opetana, weekend bez koncertu byl weekendem straconym :D Teraz zajmuje sie fotografia koncertowa i to mi sprawia niesamowita radosc - moje dwie pasje polaczone w jedno!
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musi być świetna praca ♥ Zazdroszczę ;)

      Usuń
  2. Kocham koncerty <3
    Kocham muzykę!
    Gdyby nie ona nasze życie byłoby szare!

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham muzykę! nie byłam na zbyt wielu koncertach ale kocham na nich przebywać!
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Your photos are absolutely spectacular! So gorgeous!
    You have such a lovely blog!

    Diana Cloudlet
    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Muzyka to coś cudownego moim zadaniem.
    Codziennie wieczorem słucham OpenFm i bardzo polecam.

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham koncerty! Właśnie czeka mnie jeden w piątek, tym razem padło na zespół MAGIC! Mam nadzieję, że będziemy się świetnie bawić :D
    Moim skromnym zdaniem muzyka łączy ludzi. Bardzo dużo osób poznałam na koncertach i kontakt utrzymujemy do dziś. Muzyka ma taką fajną, trochę niesamowitą moc, wszyscy nagle czują jakby się znali od wieków, przynajmniej ja tak mam. Wystarczy zaśpiewać z kimś fragment piosenki i już można szaleć razem cały wieczór :')

    Pozdrawiam :)
    kafurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety obecnie nie mam możliwości iść na żaden koncert.. ale w najbliższym czasie mam nadzieję, że ich nie zabraknie! ;)

    https://klajf.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja niedługo wybieram się na koncert <3

    http://wchojnacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam koncerty. Masz rację, emocje towarzyszące w tym wydarzeniu są nie do opisania :) Świetny blog, obserwuję ☻

    >flawless-baby.blogspot.com<

    OdpowiedzUsuń
  10. Hah, ja nie wyobrażam sobie życia bez muzyki :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety liczbę koncertów, na których byłam mogłabym policzyć na palcach jednej dłoni. Chciałabym w przyszłości móc wziąć udział w wielu wydarzeniach muzycznych i mam nadzieję, że mi się to uda :D

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  12. Koncerty są chyba najlepszą formą spędzania czasu :D Zaraz wakacje i zaczną się moje ulubione koncerty na świeżym powietrzu! Nie ma nic lepszego niż jechać wypchanym autokarem nakoncert i cisnąć się pod scenę :D

    www.erganne.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze, gdy słyszę ulubiony zespół w miejscu publicznym napawa mnie takie dziwne, pozytywne uczucie :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda właśnie że moja mama nie rozumie że lepiej wydawać pięniądze na wspomnienia czyli np na koncerty, uważa to za strate pieniedzy i woli kupic plyte ;c też bardzo chetnie wybrałabym się na Imagine Dragons, genialni są <3

    bardzo fajny post :))

    prawdziwablondynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie byłam na wielu koncertach ale są wykonawcy których bardzo bym chciała zobaczyć na żywo :D

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Concerts are fun and such great experiences!

    Face to Curls | http://facetocurls.com

    OdpowiedzUsuń
  17. looks like a fun concert
    xo
    www.laurajaneatelier.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam słuchać muzyki! Towarzyszy mi całe moje życie! Byłam na kilu koncertach - niesamowite przeżycie :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie byłam na żadnym koncercie - chyba pora to zmienić!
    Bez muzyki nie było by życia :)

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Imagine Dragons są świetni! Uwielbiam słuchać "It's time", "Demons" albo "Battle cry" ♥
    Zapraszam na mój blog: blog♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Super blog! Ja uwielbiam muzykę od osób takich jak Lana Del Rey więc by było super ich zobaczyć na żywo! :)

    http://nikoleannj.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super post i piękne zdjęcia
    Oby tak dalej! :)

    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ I OBSERWACJĘ - DZIĘKI TEMU WIEM,ŻE SĄ PO DRUGIEJ STRONIE OSOBY KTÓRE CZYTAJĄ TO CO PISZĘ :)

NIE MUSICIE ZOSTAWIAĆ LINKÓW TO SWOICH BLOGÓW -ZAWSZE SPRAWDZAM KAŻDY PROFIL PRZYPISANY DO KOMENTARZA.

ZAPRASZAM DO OBSEROWANIA :)