03.04.2016

SPRING RESOLUTIONS





Pierwszy dzień wiosny to kolejny dzień (oprócz Nowego Roku) w którym większość z nas postanawia sobie coś - choć właściwie każdy dzień jest dobry. Czekamy na to mityczne "jutro" które nigdy nie nadchodzi. Co prawda od pierwszego dnia wiosny minęło już kilka dni,ale dopiero teraz mam chwilę by się nad tym zastanowić.



Przedwczoraj dotarło do mnie,że już za 2 miesiące zaczynam wakacje (chyba jedyny przywilej maturzystów) i trzeba by się wziąć za siebie. Jakiś czas temu zaczęłam jeść więcej owoców i warzyw ,bo po świętach nie mogę już patrzeć na czekoladę i sernik ;) Pogoda sprzyja wszelkiej aktywności i gdyby nie to,że na razie jestem chora ,to codziennie bym jeździła na rowerze. Zdjęcia z dzisiejszego posta to własnie efekt pierwszego rowerowego wypadu. Tym, którzy są tak niesportowymi typami jak ja oprócz rowerów polecam basen (pływanie wysmukla sylwetkę). Czy będą efekty tych zmian - nie wiem, bo z moim słomianym zapałem i praktycznie nieistniejącą silną wolą muszę się bardzo motywować. A wam co pomaga w takich postanowieniach? Udaje wam się wytrzymać aż do osiągnięcia celu?


Wiosna daje też nadzieję. Nie wiem czy to pod wpływem słońca,czy temperatury ale jakoś tak bardziej mi się "chce": spotykać się z ludźmi ,uczyć się nowych rzeczy (gdyby jeszcze tylko czasu było wystarczająco), mam więcej pomysłów. Po ciężkiej zimie to naprawdę miła odmiana :)
Wiem,że znowu długo mnie tutaj nie było,ale no cóż ...zdarza się. W tym roku mam maturę ,więc niestety szkoła wygrywa ze wszystkim :/ Matura , wybór dalszej drogi...Wiosna to z pewnością czas zmian. Trochę też pozmienia się na blogu ,forma postów będzie nieco inna,pojawia się posty cykliczne. Jeszcze tak informacyjnie : jeżeli podoba wam się blog dodajcie go do listy czytelniczej lub do Google +, piszcie też w komentarzach o tym co wam się podoba a co nie :)

xx
M.




26 komentarzy:

  1. Wiosna daję kopa do działania! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham wiosnę! Wg mnie mogła by trwać przez cały rok, na zmianę z latem :D Świetny post ;) Pozdrawiam Marta. Zapraszam na http://martasieubiera.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna zawsze daje kopa do działania!

    kayett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosna daje kopa rzeczywiscie, bo zaczęłam cwiczyć i jestems z tego dumna, jeszcze nie ma efektów, ale czekam na niez z niecierpliwoscią !
    Zapraszam do mnie,
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosna ...ah dziękuje że już jesteś :D Słoneczne dni człowiek od razu aktywniejszy :D
    https://aleksisaliss.blogspot.com/
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Such beautiful images xx

    Jac Fleurant
    www.herwearabouts.com

    OdpowiedzUsuń
  7. W fajny sposób piszesz, rozwijaj się nadal :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wiosne , świetnie napisany post ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się że to fajna odmiana jak już wiosna jest i mniej zimnej pogody widzimy. Uwielbiam jak jest dobra pogoda do o wiele więcej się chce człowiekowi robić a nie tylko jeść i spać tak jak przez te zimne miesiące!

    http://thefashionconvert.blogspot.co.uk/
    http://secretbeautylife1.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. I wish I could read your blog :( Do you have an English translation ?

    http://www.bisousnatasha.com/tom-ford-beauty/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I am going to make translations to all posts :)

      Usuń
  11. Cieszę się, że wiosna przyszła do nas już na dobre! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już nie mogę się doczekać wakacji! :) OBSERWUJĘ
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę długich wakacji! 😊 Ja również od niedawna postanowiłam wdrażać w życie zdrowe nawyki żywieniowe^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny blog
    Śliczne zdjęcia
    Obserwuje
    Zapraszam do mnie oliwiafelkel.blogspot.com
    Pozdrawiam i powodzenia w dalszym blogowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Również nie mogę doczekać się wakacji <33 Zdjęcia są śliczne <33
    Obserwuję ;)

    http://missdarkness3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Na mnie wiosna działa motywująco, zawsze dostaje takiego porządnego kopa. Dzięki temu niektóre postawienia zamieniam w czyn, ale nie zawsze udaje się wytrwać do końca. jednak jeśli chodzi o zdrowe odżywianie i aktywność sportową to staram się jak mogę :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę każdemu kto ma wolne wakacje, ja mam ten okres już dawno za sobą :P

    www.rysiacelebryt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Strasznie ciesze się ,że mamy już wiosnę :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam właśnie odwrotnie :D W wiosnę i lato zawsze mi się nic nie chce, bo słońce tak dogrzewa, że nie da rady wyjść z domu! Muszę się jednak zgodzić z tym, że wiosna to czas postanowień. U mnie zazwyczaj to takie obudzenie się i zorientowanie, że za niedługo wystawianie ocen! I tu zawsze postanawiam sobie - więcej uczenia.

    Pozdrawiam!

    madameanneblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uwielbiam wiosnę, ale nienawidze takich pochmurnych i deszczowych dni ;/ Ale kiedy jest piękny dzień do zawsze dostaje motywacji aby działać :D Bardzo mi się podoba u ciebie, mysle ze jeszcze nie raz tutaj zajrzę :D
    http://fotmagstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ja juz od dluzszego czasu proboje przejsc na diete ale niestety nie wychodzi, ale trzeba cos o tym pomyslec bo wakacje nadchodza:D

    http://aanaxie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. I like these woodland shots and the general artistic, edgy vibe to your blog!

    aglassofice.com
    x

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ I OBSERWACJĘ - DZIĘKI TEMU WIEM,ŻE SĄ PO DRUGIEJ STRONIE OSOBY KTÓRE CZYTAJĄ TO CO PISZĘ :)

NIE MUSICIE ZOSTAWIAĆ LINKÓW TO SWOICH BLOGÓW -ZAWSZE SPRAWDZAM KAŻDY PROFIL PRZYPISANY DO KOMENTARZA.

ZAPRASZAM DO OBSEROWANIA :)