04.07.2016

EXPECT THE UNEXPECTED

Jestem w tym dziwnym momencie gdy mam za sobą jakieś doświadczenia,ale tak na prawdę wszystko przede mną. Już po maturalnym maratonie,oczekując na wyniki (które już jutro ) jestem wszędzie i nigdzie, robię wszystko i nic. Mając tak dużo czasu (studia dopiero w październiku jeśli się uda), żadnych zobowiązań (zawsze były jakieś zadania czy projekty na następny tydzień) dochodzę do wniosku ,że życie bez szkoły nie jest takie wspaniałe jak wielu myśli. Z drugiej strony wiem ,ze zaczynam coś nowego i właściwie nic nie ogranicza mnie od spełnienia swoich planów i marzeń (no w graniach rozsądku).


Na razie marnuję czas na wycieczkach rowerowych, nadrabiam serialowe zaległości. W końcu udało się zrealizować jakąś sesję. Właściwie przy okazji jednej wycieczki rowerowej warunki i miejsce na tyle sprzyjało by zrobić kilka zdjęć. Nauczona doświadczeniem ostatnich wakacji nie planuję zbyt dużo (z wyjątkiem przestrzegania terminów rekrutacji,ale to zupełnie inna bajka), a jeśli już coś zaplanuję to albo trzeba zmieniać termin lub plany nie dochodzą do skutku.



Wracam po ponad 2 miesiącach przerwy. Z głową pełną pomysłów, niestety z mniejszym szczęściem do ich realizacji. Pogoda co drugi dzień krzyżuje mi plany (zazwyczaj po południu) jednak w końcu udało się coś zdziałać. Dlatego tu jestem. Nie chcę zapełniać bloga zbędnymi postami (by dla zasady dodać coś raz na tydzień), byle jakimi zdjęciami robionymi zawsze w ten sam sposób- stad ta moja obecność w kratkę. Trochę przeczę wszystkim radom znanych blogerek ,twórców by publikować coś regularnie,bo wtedy czytelnik wie kiedy może czegoś oczekiwać. Nie potrafię się dopasować do takiej formy (chociaż próbowałam, w efekcie skończyło się na usunięciu kilku postów), dlatego spodziewajcie się niespodziewanego wkrótce albo trochę później. Bo to co niezaplanowane jest najlepsze :)

xx
M.









26 komentarzy:

  1. mam nadzieję że uda Ci się zrealizować plany :)
    dlatego właśnie martwię się tym że zostały mi tylko 3 lata nauki :/
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Napewno wszystko się uda ;)
    Swietne zdjecia ;)

    stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To czekamy na niespodzienki :) Pozdrowienia z Madrytu!!

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze zdjęcie jest naprawdę świetne, co do twoich planów to mam nadzieję, że wszystko się uda plus życzę co żebyś się dostała na takie studia jakie chcesz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ♥ Mam nadzieję ,że się uda - wciąż czekam na wyniki.

      Usuń
  5. Ej no! Wycieczki rowerowe to nie jest marnowanie czasu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najprzyjemniejszy i najzdrowszy sposób "marnowania czasu" ;)

      Usuń
  6. Czekam na twoje posty! Wycieczki rowerowe są zarąbiste! :)

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że wszystkie plany i pomysły na posty uda się zrealizować. :) Powodzenia na studiach! http://crazylicja.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko uda się na pewno!!
    http://fotmagstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że dostaniesz się na takie studia jakie chcesz! :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Też często spędzam czas na wycieczkach rowerowych, a szczególnie w wakacje. Być może teraz będzie lepsza pogoda.
    Czekam na niespodziewane ;) też nie dodaję postów zbyt regularnie, zależy kiedy się chce :D
    Mam nadzieję, że dostaniesz się na wymarzone studia :)
    Pozdrawiam

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne zdjęcia! Mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować wszystkie plany.
    Pozdrawiam :)
    unpredictabble.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w realizowaniu planów!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Liczę, że zrealizujesz blogowe plany! :) Fajnie piszesz! Moje wakacje mijają podobnie, a na dodatek skręciłam staw skokowy, także znam już chyba każdy odcinek seriali, typu "Ukryta prawda" ;)
    Zapraszam na nowy post- talikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w realizacji planów ! :) Mi niestety pogoda również psuje sesje itp ;/
    Trzymaj się! <3
    http://brillantirose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe ujęcia :)
    Pozdrawiam i powodzonka!
    aparetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie, że wracasz!
    Chciałabym mieć już maturę i liceum za sobą, ale przede mną jeszcze dwa bardzo pracowite lata.
    Piękne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzymam kciuki, żeby wszystko się udało :) Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Tez mam takie wrażenie od niedawna, że życie bez planów, nawet tych szkolnych jest krótko mówiąc nudne. Dobrze jest czasem odpocząć, ale czasem myślę ile można.. Ja chyba jednak się cieszę, że wracam do nauki już za miesiąc :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Pamietam doskonale to uczucie. Jedyna moja rada to cieszyc sie z takiej wolnosci, bo dorosle zycie przed Toba! A w tym ciagla walka o wolny czas ;) Takze rozkoszowac sie teraz wolnym ile sie da!

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina
    www.shenska.com

    OdpowiedzUsuń
  20. tak samo błąkam się po domu, po wsi, tak bez celu, chociaż przez pierwszą część wakacji dużo wyjeżdżałam. Teraz tylko choruję i oczekuję na październik (trochę z niepokojem), by rozpocząć swoją studencką przygodę ;)

    http://une-petite-reve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Przez ostatnie kilka dni pogoda psuje mi też plany ;/
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Na pewno uda sie wszystko! Super zdjecia ;)
    http://fotmagstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ I OBSERWACJĘ - DZIĘKI TEMU WIEM,ŻE SĄ PO DRUGIEJ STRONIE OSOBY KTÓRE CZYTAJĄ TO CO PISZĘ :)

NIE MUSICIE ZOSTAWIAĆ LINKÓW TO SWOICH BLOGÓW -ZAWSZE SPRAWDZAM KAŻDY PROFIL PRZYPISANY DO KOMENTARZA.

ZAPRASZAM DO OBSEROWANIA :)